• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
چهار شنبه 27 شهریور 1398
کد مطلب : 79303
+
-

خدمات‌رسانی اتوبوسرانی قم  افزایش می‌یابد

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر قم گفت: با ورود اتوبوس‌های جدید و تغییر برخی از خطوط و ایستگاه‌های اتوبوسرانی کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان و سرعت سفرهای درون‌شهری افزایش  پیدا می‌کند.
به گزارش ایرنا، «روح‌الله امراللهی» در یکصد و یازدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم افزود: برای جبران بخشی از مشکلات شهر در مورد حمل‌ونقل عمومی بیش از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس با قیمت میانگین یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان خریداری  ‌شده است.

وی اضافه کرد: به دلیل مشکلات اقتصادی دولت و تخصیص نیافتن سهم یک‌سومی دولت به ناوگان اتوبوسرانی، سطح کمک‌های شهرداری قم به این سازمان در سال جاری به رقمی بیش از ۱۲ میلیارد تومان افزایش پیدا خواهد کرد.

امراللهی با اشاره به تفریغ بودجه سال ۹۷ سازمان بهسازی، زیباسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر نیز اظهار کرد: این سازمان باید نسبت به افزایش ظرفیت‌های پارکینگ به‌ویژه در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) برنامه مدونی تدوین کند.


کمک مالی شهرداری قم به ناوگان حمل‌ونقل عمومی 

رئیس کمیسیون برنامه ‌و بودجه شورای اسلامی شهر قم نیز با اشاره به اخذ مجوز متمم بودجه سال ۹۸ سازمان اتوبوسرانی بیان کرد: یک‌سوم از بودجه ناوگان اتوبوسرانی باید توسط دولت تأمین شود که در سال‌های گذشته کمکی از این محل به شهرداری قم نشده است.

«مجید اخوان» تأکید کرد:کمک شهرداری قم به ناوگان اتوبوسرانی از ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به بیش از ۱۱ میلیارد تومان افزایش ‌یافته است.

عضو شورای اسلامی شهر قم اظهار کرد: سازمان اتوبوسرانی قم ۲ میلیارد تومان بدهی به سازمان تأمین اجتماعی و شرکت ایران‌خودرو دارد که تسویه آن باید در بودجه سال جاری لحاظ شود.

اخوان مجوز تفریغ بودجه سال ۹۸ سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم را نیز مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: بودجه مصوب این سازمان ۷ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان بوده که در اصلاحیه به ۶ میلیارد تومان کاهش پیدا کرده است.

رئیس کمیسیون برنامه ‌و بودجه شورای اسلامی شهر قم با بیان تفریغ بودجه سال ۹۷ سازمان بهسازی، زیباسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر اظهار کرد: وصولی قطعی این سازمان به میزان ۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان 
بوده است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید